Пошуковий запит: (<.>A=Валюк В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19
|
1. |
Валюк В. Ф. Мультимедійні презентації Microsoft Power Point як засіб вивчення навчальної дисципліни "Органічна хімія” [Електронний ресурс] / В. Ф. Валюк // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2012. - № 1. - С. 72-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2012_1_18
|
2. |
Валюк В. Формування спеціальних компетенцій при навчанні хімічним дисциплінам у педагогічному ВНЗ [Електронний ресурс] / В. Валюк // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2012. - № 6(3). - С. 149-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2012_6(3)__24
|
3. |
Валюк В. Ф. Дослідження продуктів реакції трикомпонентної конденсації дициклопентано [Електронний ресурс] / В. Ф. Валюк, В. Г. Пивоваренко // Доповiдi Національної академії наук України. - 2008. - № 4. - С. піридинового кільця. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dnanu_2008_4_27 Carrying out the chromatomass-spectrometry analysis of products of the reaction of three-component condensation, we have found that diarylidenecyclopentanones are buy-products in the synthesis of dicyclopentapyridines, and the intermediate products are their imines. On the basis of the results of chromatomass-spectrometry analysis of the reactionary mixture, the method of synthesis of hexahydrobicyclopenta[b, e]pyridines is improved, and the mechanism of three-component condensation is described.
|
4. |
Валюк В. Компетентнісний підхід до дослідження якості освітніх досягнень випускників у системі "Школа - педагогічний ВНЗ": проблеми і перспективи [Електронний ресурс] / В. Валюк // Імідж сучасного педагога. - 2013. - № 6. - С. 20-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2013_6_8
|
5. |
Валюк В. Стан проблеми використання історичного матеріалу як засобу формування мотивації вивчення хімії в середній школі [Електронний ресурс] / В. Валюк // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2014. - Вип. 49. - С. 36-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2014_49_7
|
6. |
Валюк В. Психолого-педагогічні особливості формування поняття "генетичний зв’язок" у шкільному курсі органічної хімії [Електронний ресурс] / В. Валюк // Імідж сучасного педагога. - 2014. - № 6. - С. 40-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2014_6_13
|
7. |
Валюк В. Особливості застосування комп’ютерних моделей в шкільному курсі хімії [Електронний ресурс] / В. Валюк // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2014. - Вип. 50. - С. 79-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2014_50_14
|
8. |
Валюк В. Методика формування методологічних знань учнів у процесі навчання хімії [Електронний ресурс] / В. Валюк // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. - 2015. - № 1. - С. 178-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2015_1_32
|
9. |
Валюк В. Організація проектно-дослідної роботи студентів при вивченні курсу "Біохімія” [Електронний ресурс] / В. Валюк // Молодь і ринок. - 2016. - № 1. - С. 118-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_1_25 Розглянуто питання про значення методу проектів у формуванні майбутнього вчителя, наведено приклади використання проектних технологій як засобу контролю самостійної роботи студентів. Визначено типологію та етапи роботи над проектом. Систематизовано типи проектів. Перспективними напрямами науково-дослідної роботи названо дослідження використання інноваційних форм і методів навчання у поєднанні з інформаційно комунікаційними технологіями.Рассмотрен вопрос о значении метода проектов в формировании будущего учителя, приведены примеры использования проектных технологий как средства контроля самостоятельной работы студентов. Определена типология и этапы работы над проектом. Систематизированы типы проектов.The article addresses the question of the importance of project method in the development of prospective teacher and gives examples of using the project technologies as a means of students’ individual work control. The typology and stages of project work are defined. The types of projects are systematized.
|
10. |
Валюк В. Розвиток креативності як складова професійної підготовки майбутніх учителів хімії [Електронний ресурс] / В. Валюк // Нова педагогічна думка. - 2016. - № 2. - С. 83-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2016_2_22
|
11. |
Валюк В. Структурно-функціональна модель методичної системи навчання біохімії майбутніх учителів хімії та біології [Електронний ресурс] / В. Валюк // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2017. - Вип. 4. - С. 96-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2017_4_18
|
12. |
Валюк В. Активізація пізнавального інтересу учнів при навчанні хімії з використанням історичного матеріалу [Електронний ресурс] / В. Валюк // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2018. - Вип. 58. - С. 76-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2018_58_12
|
13. |
Валюк В. Ф. Екологічне виховання майбутнього вчителя в освітньому процесі ВНЗ [Електронний ресурс] / В. Ф. Валюк // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Екологія. - 2018. - Вип. 3. - С. 20-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkpnueko_2018_3_4
|
14. |
Валюк В. Проблема прикладної спрямованості навчання хімії в системі шкільної освіти [Електронний ресурс] / В. Валюк // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 2. - С. 103-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2019_2_12
|
15. |
Валюк В. Проектування теоретичної моделі інтерактивного навчання хімічним дисциплінам на основі компетентнісного підходу [Електронний ресурс] / В. Валюк // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - 2013. - Вип. 2. - С. 59-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2013_2_10
|
16. |
Валюк В. Методологічні основи системи формування інформаційно-методичної компетентності майбутнього вчителя хімії [Електронний ресурс] / В. Валюк // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - 2012. - Вип. 4. - С. 59-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2012_4_9
|
17. |
Валюк В. Особливості використання комп’ютерних технологій при вивченні хімічних дисциплін [Електронний ресурс] / В. Валюк // Збірник наукових праць [Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини]. - 2011. - Вип. 3. - С. 24-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2011_3_5
|
18. |
Валюк В. Ф. Оцінка мутагенної активності хімічного забруднення ґрунту полігону токсичних відходів (м. Калуш) за рівнем цитогенетичних порушень у Triticum aestivum L. [Електронний ресурс] / В. Ф. Валюк, Р. А. Якимчук, Л. Ю. Соболенко, С. І. Сорокіна // Фактори експериментальної еволюції організмів. - 2020. - Т. 27. - С. 293-298. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/feeo_2020_27_52
|
19. |
Валюк В. Ф. Методика економізації курсу хімії в закладах загальної середньої освіти [Електронний ресурс] / В. Ф. Валюк // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2019. - № 2. - С. 15–22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2019_2_3
|